بار دیالیز می تواند به کاهش کراتینین بالا 6
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بار دیالیز می تواند به کاهش کراتینین بالا 6

بار دیالیز می تواند به دیالیز کراتینین بالا 6The کاهش می یابد که معمولا سه بار در هفته انجام می شود. با این حال اگر شما را یک درمان موثر، زمان دیالیز برای سطح کراتینین بالا 6 را می توان کاهش می یابد.

اگر شما می خواهید برای کاهش زمان دیالیز، شما باید برای تعمیر کلیه آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. فقط در این راه شما می توانید دیالیز کاهش و یا حتی جلوگیری از دیالیز. خب، چه درمان می تواند صدمه به کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه.

بیمارستان ما کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری های چین توصیه درمان منظم از طب چینی برای شما.

1. شما می توانید خون به کاهش سطح خود را از کراتینین در ژوئن پاک.

به غیر از کلیه ها، ارگان های دیگر بدن است به حذف مواد زائد از خون است. در طب چینی، مانند میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، انما درمان و درمان فشرده سازی گرم. انما درمان می توانید دستگاه گوارش خود را به تخلیه زائد از بدن خود استفاده کنید. بخار و دارویی حمام درمانی استفاده پوست خود را به حذف مواد زائد از طریق اتساع عروق خونی، بهبود گردش خون و جریان خون را افزایش می دهد.

2. طب چینی می تواند کمک به بهبود آسیب کلیه سیستماتیک و بهبود عملکرد کلیه را کاهش می دهد سطح آن بالا کراتینین در ماه ژوئن.

زمانی که کلیه ها آسیب دیده، کراتینین می سازد تا در بدن شما است. بنابراین، کراتینین بیش از حد خواهد شد از بدن خارج زمانی که کلیه تعمیر شوند. درمان منظم ما از طب چینی به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، حمام پا دارو، مای کانگ مخلوط، دارویی سوپ و فتیلهگذاری درمان، و غیره شما می توانید کمپلکسهای ایمنی بدن خود را به کاهش التهاب کلیه را حذف کنید. آنها می توانند ماتریکس خارج سلولی کاهش به توقف فیبروز کلیوی. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، بهبود گردش خون، ارائه مواد مغذی بیشتری برای کمک به بازگرداندن آسیب کلیوی. پس از یک دوره درمان طب چینی، عملکرد کلیه به تدریج بهبود یافته است. و پس از آن سطح کراتینین بالا 6 به طور طبیعی کاهش می دهد.

با بهبود عملکرد کلیه، ممکن است که شما می توانید زمان دیالیز کاهش و یا حتی خلاص شدن از شر دیالیز. با این حال، بیماران خارجی برای آمدن به چین برای درمان. در حال حاضر شاخه در کشورهای دیگر. اطلاعات تماس با ما است enfermedad-renal@hotmail.com یا پیام زیر را ترک، ما می توانیم شما را با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: